Atbalsts

Darbs ar aplikāciju. Biežāk uzdotie jautājumi un atbildes

Taksometrs

Ja strādājot ar mūsu servisu Jums radušās problēmas, varat meklēt atbildi biežāk uzdoto jautājumu sadaļā, rakstīt atbalsta dienestam vai zvanīt mums pa tālruni +371 29000005, +371 29000050.

Tāpat varat ierasties mūsu birojā un personīgi izrunāt ar speciālistu, ja:

  • Jūs gribat uzzināt, kad tiks aprēķināti bonusi vai kāpēc neienāca kādi maksājumi; 
  • Ir jautājumi par brauciena cenas aprēķinu;
  • Jūs esat nonācis melnajā sarakstā, bet pārkāpumi jau ir izlaboti. Līdz kā mēs pārliecināsimies, ka viss ir kārtībā (pēc intervijas, mašīnas testēšanas vai apskata) – mēs izdarīsim visu, lai Jūs, pēc iespējas, ātrāk atgrieztos pie pasūtījumiem;
  •  Jūs gribat pieslēgties servisam tieši kā vadītājs-IK, vai kā mikrouzņēmums. Ja Jums vēl nav IK vai mikrouzņēmuma, tad to var atvērt ar mūsu palīdzību, mūsu birojā.

Mūsu birojs atrodas: Rīga, Raunas iela 16b

Gaidām Jūs ciemos darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00

Ja strādājot ar mūsu servisu Jums radušās problēmas, varat meklēt atbildi biežāk uzdoto jautājumu sadaļā, rakstīt atbalsta dienestam vai zvanīt mums pa tālruni +371 29000005, +371 29000050.

Tāpat varat ierasties mūsu birojā un personīgi izrunāt ar speciālistu, ja:

  • Jūs gribat uzzināt, kad tiks aprēķināti bonusi vai kāpēc neienāca kādi maksājumi; 
  • Ir jautājumi par brauciena cenas aprēķinu;
  • Jūs esat nonācis melnajā sarakstā, bet pārkāpumi jau ir izlaboti. Līdz kā mēs pārliecināsimies, ka viss ir kārtībā (pēc intervijas, mašīnas testēšanas vai apskata) – mēs izdarīsim visu, lai Jūs, pēc iespējas, ātrāk atgrieztos pie pasūtījumiem;
  •  Jūs gribat pieslēgties servisam tieši kā vadītājs-IK, vai kā mikrouzņēmums. Ja Jums vēl nav IK vai mikrouzņēmuma, tad to var atvērt ar mūsu palīdzību, mūsu birojā.

Mūsu birojs atrodas: Rīga, Raunas iela 16b

Gaidām Jūs ciemos darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00

 

Pamata standarti

Lai pasažieri būtu apmierināti ar servisu un Jūs saņemtu vairāk pasūtījumu, Yandex.Taxi nosaka kvalitātes standartus. Neaizmirstiet par tiem: noteikumu pārkāpums draud ar bloķēšanu.

Automašīna
  • Tīrs, sauss un labi kopts salons bez svešām smakām;
  • Drošības jostas un spilveni darba stāvoklī;
  • Virsbūve bez bojājumiem, lukturi un pārējās detaļas ir vietā;
  • Bagāžnieks ir tīrs un vismaz ¾ no tā ir brīvas;
  • Virsbūve un sliekšņi ir tīri;
  • Tīri un sausi durvju rokturi, ja ārā nav lietus.
Vadītājs
  • Glīts un kārtīgs  apģērbts un izskats ;
  • Pieklājīgi un ar cieņu komunicē ar pasažieriem.
Brauciens
  • Atbraukt uz saņemtiem pasūtījumiem un atcelt tos tikai ārkārtējas nepieciešamības gadījumā;
  • Atzīmēt „Uz vietas” tikai tad, kad jūs faktiski ieradāties norādītajā punktā;
  • Pabeigt braucienu gala punktā, kas ir norādīts lietotnē.

Servisā Yandex.Taxi vadītajs nedrīkst:

  • Teikt rupjības pasažieriem un izraisīt konfliktus;
  • Smēķēt mašīnā pirms, pēc vai brauciena laikā;
  • Pārkāpt ceļu satiksmes noteikumus (piemēram, pārsniegt atļauto braukšanas ātrumu, šķērsot nepārtrauktās līnijas vai braukt pie aizliedzošiem luksofora signāliem);
  • Agresīvi vadīt automašīnu (piemēram, strauji paātrināties un bremzēt, bieži mainīt joslas);
  • Lūgt pasažieri atcelt pasūtījumu vai mainīt apmaksas veidu;
  • Piemānīt pasažierus vai Yandex.taxi servisu.

 

Autovadītāju jautājumi

Kāda pasūtījuma atcelšana samazina Aktivitāti?

Aktivitātes rādītāju samazina:

  • Pasažiera pasūtījuma atcelšana „Vadītājs lūdz atcelt pasūtījumu”,
  • Vadītāja atcelšanas ar dispečera starpniecību – līdz 10 gaidīšanas minūtēm.

Tādēļ mēģiniet atcelt pasūtījumus pareizi. Gaidiet pasažieri ilgāk par 10 minūtēm. Pārliecinieties, ka viņš noteikti nebrauks, un droši atceliet pasūtījumu (izmantojot dispečeri) – tas neietekmēs Jūsu rādītājus.

Kad tiek aprēķināti bonusi?

Bonusi tiek aprēķināti pēc pasūtījuma pabeigšanas. Taču, tāpat kā naudas līdzekļi, veicot tiešsaistes apmaksu, pārskaitījums var aizņemt līdz 3-5 darba dienām. Pēc esošo bonusu izmaksas vai detalizētiem nosacījumiem griezieties savā taksometru parkā.

Kas ir jādara, mainot vadītāja apliecību?
  • Griezieties pie Jūsu taksometru parka pārstāvjiem, lai viņi iekļautu izmaiņas Jūsu profilā.
  • Nofotografējiet jaunās tiesības ar labu kameru.
  • Nosūtiet pieteikumu ar fotogrāfiju mūsu atbalsta dienestam.
  • Mēs atjaunosim Jūsu rādītājus (reitingu, statusu, testu u.c.).
Kā pasažieris uzzinās, ka brauc ar palielinātu tarifu?

Pasažiera lietojumprogrammā palielinošs koeficients tiek ņemts vērā, aprēķinot brauciena cenu, t.i., pasūtot taksometru, pasažieris jau iepriekš piekrīt cenai.

Kas ir jādara, nomainot automašīnu?

Ir jāvēršas pie Jūsu taksometru parka pārstāvjiem, lai viņi iekļautu izmaiņas Jūsu profilā. Pēc tam ir jāiziet standartu fotokontroli. Aicinājums atnāks automātiski.

Kā tiek aprēķināta komisija?

Katra pasūtījuma komisija veidojas no servisa un taksometru parka komisijas, un tā tiek norakstīta uzreiz pēc pasūtījuma pabeigšanas.

Vai tiek plānota lietotnes izstrāde, kas ir paredzēta IOS?

Nē, netiek plānota. Darbam ar lietotni nav jāpērk dārgs gadžets, ar Android 4 pilnībā pietiek.

Kāpēc es nesaņēmu bonusu?

Yandex.Taxi bonusu saņemšanas nosacījumi:

  • Ir jāseko izmaksu tabulai, kuru mēs publicējam savā lapā vai Jūsu taksometrā.
  • Tāpēc, ka pasūtījuma summa bija lielāka par minimālo garantēto brauciena maksu.
  • Ja brauciens ilgst mazāk nekā 2 minūtes.

Ja vadītājs bija bloķēts, tad bonusi nekompensēs pasūtījumus pēdējā diennaktī pirms bloķēšanas. Bet servisa standartu rupja pārkāpšana var novest pie tā, ka bonusi tiks atslēgti.

Kā izslēgt pasūtījumu ķēdīte?

Pasūtījumu ķēdīte var izslēgt pasūtījuma izpildes laikā. Ir pietiekoši jebkurā pasūtījuma izpildes brīdī nobīdīt savu statusu stāvoklī uz „Aizņemts”. Tad pasūtījumi pārstāj ienākt no ķēdes. Līdz ko Jūs saprotat, ka tekošais pasūtījums tuvojās beigām, atkal ieslēdziet pasūtījumu ķēdīte.

Vai pasūtījumi ienāk tikai braucot ar ātrumu, kas ir mazāks kā 80 km/stundā?

Jā. Turklāt tas ir izdarīts tādēļ, lai vadītājs nepaspētu pabraukt garām vajadzīgajam pagriezienam, un, lai nesanāktu tā dēvētie „pasūtījumi mugurā”.

Kāpēc man nav pieejama opcija „Uz mājām”?

Opcija „Uz mājām” ir pieejama 2 reizes diennaktī. Iespējams, Jūs jau izmantojāt visas iespējas pieņemt pasūtījumus ceļā uz mājām.

Sazinieties ar mums

Birojs

Rīga, Raunas iela 16b

Biroja darba laiks

P – Pk: 09:00 – 18:00
S – Sv: brīvdiena

Tehniskā atbalsta tālruņi

+371 29000005
+371 29000050