Pamata standarti
Lai pasažieri būtu apmierināti ar servisu un Jūs saņemtu vairāk pasūtījumu, Yandex.Taxi nosaka kvalitātes standartus. Neaizmirstiet par tiem: noteikumu pārkāpums draud ar bloķēšanu.
Automašīna
- Tīrs, sauss un labi kopts salons bez svešām smakām;
- Drošības jostas un spilveni darba stāvoklī;
- Virsbūve bez bojājumiem, lukturi un pārējās detaļas ir vietā;
- Bagāžnieks ir tīrs un vismaz ¾ no tā ir brīvas;
- Virsbūve un sliekšņi ir tīri;
- Tīri un sausi durvju rokturi, ja ārā nav lietus.
Vadītājs
- Glīts un kārtīgs apģērbts un izskats ;
- Pieklājīgi un ar cieņu komunicē ar pasažieriem.
Brauciens
- Atbraukt uz saņemtiem pasūtījumiem un atcelt tos tikai ārkārtējas nepieciešamības gadījumā;
- Atzīmēt „Uz vietas” tikai tad, kad jūs faktiski ieradāties norādītajā punktā;
- Pabeigt braucienu gala punktā, kas ir norādīts lietotnē.
Servisā Yandex.Taxi vadītajs nedrīkst:
- Teikt rupjības pasažieriem un izraisīt konfliktus;
- Smēķēt mašīnā pirms, pēc vai brauciena laikā;
- Pārkāpt ceļu satiksmes noteikumus (piemēram, pārsniegt atļauto braukšanas ātrumu, šķērsot nepārtrauktās līnijas vai braukt pie aizliedzošiem luksofora signāliem);
- Agresīvi vadīt automašīnu (piemēram, strauji paātrināties un bremzēt, bieži mainīt joslas);
- Lūgt pasažieri atcelt pasūtījumu vai mainīt apmaksas veidu;
- Piemānīt pasažierus vai Yandex.taxi servisu.
Autovadītāju jautājumi
Kāda pasūtījuma atcelšana samazina Aktivitāti?
Aktivitātes rādītāju samazina:
- Pasažiera pasūtījuma atcelšana „Vadītājs lūdz atcelt pasūtījumu”,
- Vadītāja atcelšanas ar dispečera starpniecību – līdz 10 gaidīšanas minūtēm.
Tādēļ mēģiniet atcelt pasūtījumus pareizi. Gaidiet pasažieri ilgāk par 10 minūtēm. Pārliecinieties, ka viņš noteikti nebrauks, un droši atceliet pasūtījumu (izmantojot dispečeri) – tas neietekmēs Jūsu rādītājus.
Kad tiek aprēķināti bonusi?
Bonusi tiek aprēķināti pēc pasūtījuma pabeigšanas. Taču, tāpat kā naudas līdzekļi, veicot tiešsaistes apmaksu, pārskaitījums var aizņemt līdz 3-5 darba dienām. Pēc esošo bonusu izmaksas vai detalizētiem nosacījumiem griezieties savā taksometru parkā.
Kas ir jādara, mainot vadītāja apliecību?
- Griezieties pie Jūsu taksometru parka pārstāvjiem, lai viņi iekļautu izmaiņas Jūsu profilā.
- Nofotografējiet jaunās tiesības ar labu kameru.
- Nosūtiet pieteikumu ar fotogrāfiju mūsu atbalsta dienestam.
- Mēs atjaunosim Jūsu rādītājus (reitingu, statusu, testu u.c.).
Kā pasažieris uzzinās, ka brauc ar palielinātu tarifu?
Pasažiera lietojumprogrammā palielinošs koeficients tiek ņemts vērā, aprēķinot brauciena cenu, t.i., pasūtot taksometru, pasažieris jau iepriekš piekrīt cenai.
Kas ir jādara, nomainot automašīnu?
Ir jāvēršas pie Jūsu taksometru parka pārstāvjiem, lai viņi iekļautu izmaiņas Jūsu profilā. Pēc tam ir jāiziet standartu fotokontroli. Aicinājums atnāks automātiski.
Kā tiek aprēķināta komisija?
Katra pasūtījuma komisija veidojas no servisa un taksometru parka komisijas, un tā tiek norakstīta uzreiz pēc pasūtījuma pabeigšanas.
Vai tiek plānota lietotnes izstrāde, kas ir paredzēta IOS?
Nē, netiek plānota. Darbam ar lietotni nav jāpērk dārgs gadžets, ar Android 4 pilnībā pietiek.
Kāpēc es nesaņēmu bonusu?
Yandex.Taxi bonusu saņemšanas nosacījumi:
- Ir jāseko izmaksu tabulai, kuru mēs publicējam savā lapā vai Jūsu taksometrā.
- Tāpēc, ka pasūtījuma summa bija lielāka par minimālo garantēto brauciena maksu.
- Ja brauciens ilgst mazāk nekā 2 minūtes.
Ja vadītājs bija bloķēts, tad bonusi nekompensēs pasūtījumus pēdējā diennaktī pirms bloķēšanas. Bet servisa standartu rupja pārkāpšana var novest pie tā, ka bonusi tiks atslēgti.
Kā izslēgt pasūtījumu ķēdīte?
Pasūtījumu ķēdīte var izslēgt pasūtījuma izpildes laikā. Ir pietiekoši jebkurā pasūtījuma izpildes brīdī nobīdīt savu statusu stāvoklī uz „Aizņemts”. Tad pasūtījumi pārstāj ienākt no ķēdes. Līdz ko Jūs saprotat, ka tekošais pasūtījums tuvojās beigām, atkal ieslēdziet pasūtījumu ķēdīte.
Vai pasūtījumi ienāk tikai braucot ar ātrumu, kas ir mazāks kā 80 km/stundā?
Jā. Turklāt tas ir izdarīts tādēļ, lai vadītājs nepaspētu pabraukt garām vajadzīgajam pagriezienam, un, lai nesanāktu tā dēvētie „pasūtījumi mugurā”.
Kāpēc man nav pieejama opcija „Uz mājām”?
Opcija „Uz mājām” ir pieejama 2 reizes diennaktī. Iespējams, Jūs jau izmantojāt visas iespējas pieņemt pasūtījumus ceļā uz mājām.
Sazinieties ar mums
Birojs
Rīga, Raunas iela 16b
Biroja darba laiks
P – Pk: 09:00 – 17:00
S – Sv: brīvdiena
Tehniskā atbalsta tālruņi
+371 29000005
+371 29000050